Generelle spørgsmål

Jeg er detailhandler eller restauratør. Hvor stor et antal skal jeg aftage for at få yderligere rabat?.

Vores priser er yderst knapt kalkuleret. Af denne grund kan vi kun give yderligere rabatter fra og med køb af 12 stole. Vil De have tilsendt et tilbud, kan De gøre brug af linket ”tilbud” nederst på siden.

Kan jeg selv afhente mine varer?

Afhentning er ikke mulig. Vi er en ren internetforretning uden butikker. Af den grund er forsendelsesomkostningerne meget lave.

Hvem står bag Barstolen-shop.dk

Indkøb over internettet er selvfølgelig et spørgsmål om tillid. Vores firma CLP Trading GmbH fra Bielefeld har eksisteret i mange år og etableret sig som online handel. Yderligere informationer vedrørende vores firma finder De under www.clp-trading.de

Er det muligt at prøvesidde barstolene?

Nej, udgifter til butikker og personale må vi nødvendigvis lægge oven i priserne, som hermed nærved vil fordobles, og vi vil derfor ikke være i stand til at tilbyde varen så billigt.

Juridiske informationer i forbindelse med kontrakten.

Varepræsentationen i vores online-Shop er juridisk uforpligtende og tjener udelukkende formålet som et ikke bindende Online-katalog. Ved klik på knappen ”Gennemfør bestilling” binder De Dem til ordren af varerne i varekurven. De modtager ordrebekræftelsen igennem en automatiseret e-mail umiddelbart efter vores modtagelse af Deres ordre. Ved modtagelsen af ordrebekræftelsen er der indgået en kontrakt.

Levering

Hvilke leveringsomkostninger må jeg regne med?

Vi forsøger at presse leveringsomkostninger mest muligt. Af denne grund betales kun en lav forsendelsespris pr. stykke. Leveringsomkostninger findes i produktbeskrivelsen ved siden af leveringstiderne.

Hvordan foregår leveringen af varen?

Varen ligger på lager og kan som regel afsendes allerede samme dag (ved forudbetaling / hhv. kontant ved levering sendes varen ved modtagelsen af pengene). Vi levere med DPD.

Leveres også til udlandet?

Selvfølgelig levere vi også til det europæiske udland. I produktbeskrivelsen finder De til hvilke lande vi leverer. Forsendelsesomkostningerne er tilføjet det enkelte land. Er et land ikke opgivet, kan vi desværre ikke levere.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Vi levere med DPD. Leveringstiderne finder De i produktbeskrivelsen. Det er desværre ikke muligt at angive det nøjagtige tidspunkt, da pakkeservicen har forskellige ruter fra dag til dag. Er De ikke hjemme på leveringstidspunket, gør det ingenting. Pakkeservicen foretager op til tre leveringsforsøg og efterlader hver gang et kort i postkassen. De har så muligheden for selv at tage kontakt til pakkeservicen og aftale et nøjagtig leveringstidspunkt.

Betaling

Hvilke betalingsmåder kan jeg benytte mig af?

De har mulighed for at forudbetale, betale pr. kreditkort, paypal eller med kontant betaling ved levering plus et gebyr på 150 DKK.

Jeg har et firma i EU og er besiddelse af et SE-nr.. Er jeg fritaget moms?

Hvis De har et firma i et EU-land og et gyldigt SE-nr., kan De købe uden at blive pålagt den tyske moms. I dette tilfælde foretager De Deres indkøb helt normalt i vores online-Shop. I feltet ”Kommentar” indtaster De deres SE-nr. og afslutter købet. BEMÆRK: Priserne der angives i indkøbskurven er stadig inkl. moms. Efter købet modtager De fakturaen uden moms. Vent venligst med at betale indtil da.

Garanti

Er der Garanti på de købte varer?

Selvfølgelig har De 2 års fuld garanti.